غصه نخور، بیا کاپ کیک بخور :))

خرید بک لینک

خب ما دیدیم فازمون سنگین شده و اینا! :دی با این پستیم که اخیرا نوشتیم آبروریزی ای شده که اصلا جمع شدنی نیست! :)) گفتیم چیکار کنیم چی کار نکنیم! بریم کیک بپزیم. کیک رفع سر سنگینی و ناراحتی و اینا ! :)) بعد من اینا رو گذاشته بودم روی میز خنک شن اومدم دیدم چهارتاشون مونده! :| جناب داداش حمله ور شده بود دولپی میزد به بدن! :| خدا بهش رحم کنه یعنی! چند روز هیچی نمی خوره بعد یه دفعه دهن باز میکنه فقط ما رو نمی بلعه! :)) :| خلاصه آقا ما اومدیم تزئین کنیم و اینا بعد هیچکس شکلات دوست نداره تو خونه به جز خوم ! :دی قرار شد خودشون ساده باشن که بقیه هم بخورن ولی من یه حرکت ناجوانمردانه زدم و هرچی شکلات بود به صورت مذاب ریختم روی اینا! همه تو حالت آور دوزِ شکلاتی هستن! الان این دوتا غنیمتن که باقی موندن!



هرچند میدونم آب رفته به جوی باز نمی گردد آبروی رگها نیز :دی ولی خب خواستم بگم منم بلدم! :)))) هیچی دیگه همین! بعدشم هی نیاین بگین دلم خواست و اینا! به درک :))))))


پ.ن: یادی از گذشته های اینجانب ^^

دو. سه. هشت. وقتی ط دسته دار می نویسد .....

ما را در سایت دو. سه. هشت. وقتی ط دسته دار می نویسد .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:48

صفحه بندی