
سلام! حال نداشتین 1 و 2 رو بخونین عیبی نداره :)) ولی 3 رو بخونین حتما! سپاس. 1. سفر تابستونمون رو دوست داشتم. همیشه اول تابستون بابا یه نظر سنجی میکنه امسال من گفتم مشهد ولاغیر! سه تایی گفتن اه ه ه ه! کشتیمون با مشهدت هر سال هر سال؟ بریم یه جای دیگه! ولی نهایتا حرفمو به کرسی نشوندم :)) 2. در طول حیات کم برکتم(!) :| :)) دوست داشتم روستا رو ببینم ولی هیچ وقت نشده بود تا این بار! اونجا رفیق شیش بابا :دی گفت میدونستی من یه دختر دارم اسمش فاطمه ست؟ گفتم نهههه! گفت مثل خودت خوش خنده ست اصلا میبینمت دل...
ادامه مطلب